Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

Αυτές τις μέρες βαριέμαι...

-Το ζεύγος Κοργιαλά. Την τελευταία θέση θα πάρουν στη Γιουροβίζιον. Γιατί δεν το καταλαβαίνουν;
-Τους εκφωνητές του Orange FM. Μα δεν καταλαβαίνουν ότι είναι απίστευτα βαρετοί;
-Τη Γωγώ Μαστροκώστα. Μα πάλι τα ίδια;Στα 36 γεροντοφωτογράφηση,μια από τα ίδια; Τόπο στα νιάτα μωρή.
- Τη Ναταλία Γερμανού. Ετσι χωρίς λόγο.
-Τον Λάκη Λαζόπουλο. Ολο τα ίδια και τα ίδια ρε Λάκη. Σε πρόλαβε ο Τσε Γκεβάρα πριν από κάτι χρόνια.
-Τον Πασχάλη Τερζή που τον ψιλοσυμπαθώ για να πούμε την αλήθεια. Αλλά βρε Πασχάλη όταν ακούμε έναν 55άρη απίστευτα χοντρό να μας τραγουδάει ''αγάπη μου αγάπη μου''τρέχουμε να κρυφτούμε μη μας φάει.

9 σχόλια:

Siddhartha είπε...

Μαζί σου κι εγώ.
-Τον έναν από τους συγκάτοικους που δεν έχει βαρεθεί να μπεκροπίνει κάθε μέρα.
-Την αχαριστία γύρω μου να εκφράζεται με ποικίλους τρόπους.
-Τη βία και τις θλιβερές ειδήσεις, είτε αυτές έρχονται από το Ιράκ, είτε από το πανεπιστήμιο στην Αμερική.
-Τον Sidd, που κάθεται και σκέφτεται, εξοργίζεαι και τελικά στεναχωριέται, με κάτι που έτσι κι αλλιώς δεν άξιζε.

ΥΓ, λείπω από Ελλάδα κι έχω χάσει επαφή με την καθημερινότητα, γι'αυτό και η λίστα μου είναι λίγο άσχετη.

julia είπε...

Δεν πειράζει καλή μου Siddhartha δεν χάνεις και τίποτα. Το Ελλάντα παραμένει Ελλάντα.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που τους βαριέμαι όλους,μήπως εχω πρόβλημα;

julia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Siddhartha είπε...

εμ,...καλέ μου Siddhartha, αν και έτσι όπως πάμε,μπορεί να το γυρίσω στο τέλος και να μην με χαλάει καθόλου το καλή. :-D

Ανώνυμος είπε...

πΕς ΤΑ ΤΡΕΛΉ ΜΟΥ ΠΕς ΤΑ

julia είπε...

Χίλια συγνώμη καλέ μου siddhartha
Με τα γένη άλλωστε ποτέ δεν τα πήγαινα καλά.

Ανώνυμος είπε...

Bre ousttttt

mrs brightside είπε...

Εγω αυτη τη στιγμη βαριεμαι απιστευτα τις εξετασεις και τις εργασιες που εχω να παραδωσω, οποτε η λιστα σου μου φαινεται εως και συναρπαστικη! Τρομακτικο...!